Najtrudniejszy pierwszy post


Uwielbiam pisać odkąd pamiętam. Opowiadania, wiersze, nawet powieści! Jednak to mi nie wystarczyło. Od kilku miesięcy w mojej głowie kiełkowała myśl o posiadaniu własnego bloga. Jak się okazało, założenie i wybranie nazwy nie było najtrudniejszą rzeczą z tym związaną. Ten blog powstał już jakiś czas temu i przymierzałam się do napisania pierwszego posta od tamtego momentu, ale dopiero dzisiaj postanowiłam to uczynić.

Dziś mijają trzy miesiące i dwa tygodnie od czasu mojej przeprowadzki do Stanów Zjednoczonych. Chyba najwyższy czas, żeby zacząć pisać, jeśli w ogóle chce się pisać, prawda?

10 komentarzy:

  1. Prawda :) Czekamy zatem na kolejny krok, czyli kolejną (dłuższą) notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Tu Silje. :) Będę czytać regularnie! :D
    Mogę na początku ponarzekać..? :D Czy konieczny jest ten zakaz kopiowania na stronie? Kto będzie chciał, to i tak skopiuje, a przez to nie można nic otwierać w nowej karcie, co jest straaaszne!. :(
    I obczajone przed chwilą - weryfikacja obrazkowa przy dodawaniu komentarza. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey! Cieszę się, że wpadłaś. Oczywiście, że możesz ponarzekać!
      Specjalnie dla Ciebie usuwam ten zakaz kopiowania! :D I jak mi się uda znaleźć tę weryfikację obrazkową, to ją też usunę. Nie jest moim celem utrudnianie życia czytelnikom. :)

      Usuń
    2. :D :D Żeby później nie było na mnie! :D
      Czekam na nowe posty! :D

      Usuń
  3. Ja też będę śledzić regularnie i nie mogę się doczekać jakiejś długiej notki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No hej, i ja sobie poczytam, bo ciekawią mnie Twoje losy odkąd przeprowadziłaś się do USA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, hej! :) Cieszę się, że wpadłaś i zostawiłaś po sobie ślad w postaci komentarza. Dziękuję! :)

      Usuń
  5. Oj, chyba nie mnie jedną ciekawią losy naszych koleżanek z forum :D
    Też będę zaglądać

    PS. Tu Kada113 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy! :) Dziękuję, że zajrzałaś na mojego bloga. :)

      Usuń

 

obserwuj

Archiwum